fredag 14 februari 2014

Dt-alster för PY Hobby - Bröllopskort

 PY hobby fått hem super fin stämpel Wild Rose Studie - At the altar Så nu har jag dammat av min Promakers pennor och färglagt den söta bröllopsmotivet! Sällan jag jag sätter mig färglägger sedan man kan köpa alla fina vintagebilder  ..:-))
Här använt
Mönsterpapper från kollektionen Sagan om våren
Vit cardstock
Rosor
Pistiller
Metallblomma
Bårdpunchen - Eyelet Lace
Bara klicka på orden så kommer du till produkter



Titta in hos Py Hobby å kika runt
det har kommit hem massa nya stämplar och mönsterpapper  =)
Önskar alla en riktigt fin alla hjärtans dag !
Det var allt för den här gången.

KRRAAAAM!//Anneli

5 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilket romantiskt och vackert kort!
Trevlig helg!
Ann-Charlotte

onkis sa...

Åh, vilket vackert och romantiskt bröllopskort.
Verkligen jättefint.
Kram!

Ulla sa...

Wow så vackert och riktigt romantiskt kort. Fint med duvorna i hjärtat.
Kram Ulla

vivis-pyssel sa...

Mycket vackert kort.
Kram

Paula sa...

Detta kortet gillar jag! Jättemycket!
Romantiskt och vackert!
Kram!