söndag 26 januari 2014

Dt-alster för PY Hobby - Altrad ask

  Jag har altrat en ask med dom nya underbara papperna
från
Paper pack -
Madame Payraud som PY Hobby har fått hem.Papperna är så fina så jag har bara dekorerat lådan
med lite metall
dekorationer...
I asken ska jag förvarar jag mina trådrullar !

 Fötterna till lådan hittar ni HÄR
 Hoppas att ni blir inspirerade.
Nu vill jag se era askar ...:-)
 Kvadratiska askar  i naturfärgad kartong/papper.
Hittar ni HÄR
Tre stycken för 39:- vilket fynd :-)

Paper pack - Madame Payraud
Hälften av arken har linnestruktur, resten är släta.
Du hittar dom
HÄR
Glöm inte titta in hos Py Hobby å kika runt
det har kommit hem  massa nya
Memory Box ! =)

Ha det bra så hörs vi snart igen!

KRRAAAAM!//Anneli

6 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Hei :)
Pga din flotte blogg med innhald, har eg handla 2 gonger med PY hobby. Mange flotte artikler. Har bl.a kjøpt meg slike bokser. Dei e av god kvalitet. Har bestilt meg diverse ark også, men dei er nettopp no - *borte i posten* So eg venter i spenning.
Kjempeflotte papirer du har brukt. "beina" er også flotte :)
God søndag til deg :)

Maritha sa...

Åhhhh så himla fin asken blev....grymt bra jobb :)

Kraaaaaa

Louise sa...

Jätte läcker ask i gammal stil.
Benen är så fina och passar perfekt. Hoppas allt är bra Kram Louise

Jok_96 sa...

Underbart vacker ask.
kram Johanna.

Lisa-olsi sa...

Snygg ask med fina fötter :)
Jättefint papper.
Ha det gott!
Kram

vivis-pyssel sa...

Så snygg ask. Pappren är jätte fina.

Kram