söndag 22 december 2013

Dt-alster för PY Hobby - Vintagekort

Har knåpat ihop litet kort i all enkelhet!
Ett sådant där kort som kan vara bra att
ha i kortlådan som passar till mycket
Nästan allt material är från PY Hobby
Mönsterpappret kommer från Maja Design- Spring Basics

Vintagebild - Mormors vind

Rosor
Pistiller

Metallblomma
 Pearls
Joy Crafts Diese
Kortbas med kuvert
Martha Stewart - Alpine Snowflake - Punch
Bara klicka på orden så kommer du till produkterna


Den här söta mettalblomman hittar dom HÄR
(på rea nu dessutom, bara 29kr för 200 blommor;))
Hoppa in HÄR se alla fina nya washi tejpar
som har kommit hem hos hos PY Hobby!

Många jul-kramar till er !
Jag vill önska er alla ..
.
EN RIKTIGT GOD JUL 
KRRAAAAM!//Anneli

13 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Superfint kort, vill också önska dig och Peter en lugn och fridfull jul kram på er..
P.s har fått hem min maskin men använder du cuttelbagens metall platta ? Får den inte att skära ut ordentligt....." Vissa alltså inte alla ............

Lena B E sa...

Jättefint!

Önskar dig en riktigt GOD JUL
Kram Lena

Karola B sa...

beautyful card, so romantic:)

Evas Pyssel sa...

Ha en jättehärlig jul önskar vi er på andra sidan sundet.
Kram från Eva

PetterCarins lilla pysselvrå. sa...

Så fina kort du åstadkommer, njuter av dem!
Tack för snälla ord!

Ha en riktigt god Jul o Nyårshelg!

Kram, Carin

Pernilla ~Pillan~ sa...

Så stiligt! Alltid bra att ha ett par såna kort hemma till passande tillfällen... Även om jag nästan aldrig lyckas med det ;-),h dessa washitapes... Har alldeles för många redan... Men blir alltid sugen på att kolla in fler... Hi hi.
Önskr dig en riktigt God jul och gott nytt år. Kram Pillan

Maritha sa...

Åhhhh så himla fint!

Ha en underbar jul och ett Gott Nytt År!!! ♥

Kraaaaaam

Ulla sa...

Jättefint kort, ja det är bra att hs kommer säkert till pass någon gång.
God Jul
Kram Ulla

Marita Johansson sa...

Superduper fint julkort

God Jul

Yvonne sa...

Halloj på dig!
Här kommer jättevarma julkramar från Thailand.
Sitter på rummet nu och torkar naglarna, ska snart ut och äta middag. sen bara tre dagar kvar. Attans vad tiden går fort. Brun som en pepparkaka med bränd näsa,hihi.
Vi hörs efter fredag.
Ha en riktigt god jul och hälsa Peter
Kramar Y & A

Mona sa...

Tackar för en fin julhälsning så mycket fint du har gjort sen jag var inne hos dig sist gillade det rosa julkortet kul att använda andra färger också.

Önskar dig också en riktigt härlig Julhelg
Kram Mona

Elisabet sa...

Ett väldigt vackert och användbart kort!
Hoppas att du har haft en bra julafton med god mat och många klappar :)
Önskar dig en fortsatt trevlig helg! Kram// Elisabet

Stephi sa...

å så fint likaså det jag ser när jag scrollar ner. Både flaskan och asken. jag är så dålig på att kolla runt men blir så glad då jag får besök för då påminns jag och får insupa inspiration.
God fortsättning