söndag 1 september 2013

Dt-alster för PY Hobby - Julkort


Hej! Idag har jag ett nytt DT kort att visa som jag gjorde för ett tag sedan, jag har helt enkelt inte fotograferat och bloggat det förrän nu. Det här kortet har jag gjort av en bas vinröd cardstock. Alla mönsterpapper är Maja Designs julpapper "Julen är här". Jättefina och lättarbetade som Maja Designs papper brukar vara! Jag har dekorerat med fotoram, stjärna, metallblomma, kedja, ögla och halvpärlor,. Bara klicka på orden så kommer du till produkterna




Ni har väl inte missat att PY Hobby har 30% rabatt på all metall såsom charms, metallhörn, kedjor mm. Gäller till och med nästa söndag den 8:e september. Du hittar dom HÄR
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

9 kommentarer:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Vilket härligt gammaldags julkort! Oj, julkort...den inspirationen har inte kommit ännu för min del... Men nu har verkligen höstmörkret börjar komma, kl är 20 och det var redan dags att tända lite ljus. Kram Pillan

Marita Johansson sa...

Ett superfint julkort och tomten är ju bara sååå fin

Kraaam

onkis sa...

Ett mycket vackert julkort!
Kram!

Maritha sa...

Supersnyggt!! Papprena är verkligen underbara...=)

Kramen

Susy sa...

Underbart vackert julkort!

KRAM SUSY

Cyllan sa...

Snyggt jul-kort - söta detaljer
Kraaam C

Chris_P sa...

Superfint julkort!!

Ulla sa...

Så snyggt gammaldags julkort tomten är sådär mysig som man tänker att en tomte skall vara. Snyggt dekorerat.
Kram Ulla

Lisa-olsi sa...

Snyggt kort med den
rätta julkänslan i :)
Ha det gott!
Kram