onsdag 10 juli 2013

Vänskapskort - Dt-alster för PY Hobby

Tråkigt med regn...
men då finns det ju mer tid och lust för scrappbooking :-))
Så idag passade jag på att öppna mitt nya DT-paket när regnet
vräker ner... där det bland annat låg papper från Maja designs
Jag fullkomligt älskar Maja designs underbara tjocka  mönsterpapper!!!
Knåppade ihop ett vänskapskort med just Maja Design!
Pappret jag har använt är fram och baksida du hittar det här
Sedan lite dekorationer.....
Vintagebild
Bara klicka på orden för att komma
till produkterna hos PY Hobby :-)
 
 
 
 
 
Det var allt för den här gången.
Önskar alla en skön onsdag!!
KRRAAAM!//Anneli

5 kommentarer:

Maritha sa...

Underbart fint kort. Och jag håller med....Maja papprena är bara makalöst fina! !! :) ♥

Kraaam

Unni A sa...

Så vakkert kort! Maja papirene er så lekre! Et nydelig motiv du har brukt og du har pyntet så lekkert!
klem Unni

vivis-pyssel sa...

Ett ljuvligt kort av underbara papper.

Kraaaaam

Ulla sa...

Underbart kort och dies supersnygg.
Katten är så söt också.
Kram Ulla

Lisa-olsi sa...

Vackert kort med fina fågeldekorationer.
Härlig kattbild :)
Ha det gott!
Kram Lisa