söndag 16 juni 2013

Dt-alster för PY Hobby

 Hoppas ni har det bra? Semester nu kanske till och med?!
Här är semestern i full gång =)  Jag har knåpat ihop ett litet kort.
Nästan allt material kommer från PY Hobby =)
Det finns en uppsjö av olika punchar och dies
hos PY Hobby, här jag använt:
Marta Stewart – Flourish lace
Martha Stewart - Eyelet Lace
Marianne Design Craftables – Oval
Memory Box Dies - Precious Hearts
Memory boxdies - Pippi Butterfly
du hittar alla punchar och dies här
 
 
 
 
Det är så vackert vid vår damm !
Här startar jag dagen med en kopp kaffe :-))
Man kopplar av och njuter i fulla drag ...
Bosse trivs också vid dammen...
Det var allt för den här gången.
Önskar alla en skön vecka!!
KRRAAAM!//Anneli

4 kommentarer:

Unni A sa...

Enda et nydelig kort du har laget! Så mange lekre dies og puncher du har brukt her!
Så deilig med ferie (semester)! Jeg skal snart ha 1 uke ferie, så skal jeg jobbe i 6 uker og så 4 uker ferie i august/september. Det skal bli så godt :)
klem Unni

Anneli Mellstrand sa...

Vackert kort ..........
Kan intyga att det är fint vid dammen och framförallt rogivande förstår att ni trivs där .......

kram
//annneli

Katarina sa...

Vilket vackert och underbart kort med alla de fina diesen. Vilken härlig damm du har, att få ta en kopp kaffe bredvid den, det kan jag kalla livskvalitet.

Kramar Katarina

Ulla sa...

Så underbart kort så snyggt dekorerat gillar hjärtdiesen jättemycket. Visst är det avkopplande att sitta ute vid dammen vi har 3 torn som vattnet rinner genom ja du ser kanske på min blogg de 3 tornen.
Kram Ulla