fredag 8 mars 2013

Bröllopskort - Dt-alster för PY Hobby

Underbara fredag
S
å var det äntligen fredag kväll. Ska alldeles strax packa inför
morgondagens tripp till scrapmässan i Göteborg.
Behöver inte ha med mig så mycket, mer en necessär.. .
Men sååå kul det ska bli med mässa …
vi ska shoppa, bo på hotell och ha det riktigt kul!
De jag åker med är Gunnie, Anneli M attans vad roligt det ska bli!!!

Tänkte att jag skulle visa er ett bröllopskort jag gjorde förra helgen.
Har använt det underbara mönsterpappret Paper pad - Rose Garden
Det är så vackert .. milt rosa passar så bra till bröllopskortet.
Som bas har jag en Vit Cardstock 
Bröllopsmotivet är mitt privat och färglagt den med ProMakers
Har satt på en massa vackra rosorna som du hittar HÄR. Dom helt underbara hjärtana hittar du HÄR dom förhöjer verkligen kortet.
Hoppa in HÄR till PY Hobby se alla nyheter...





I kväll blir det blir det Taco som sambon fixar just
nu och så blir det TV. Somnar nog riktigt gott i TV soffan sen...
Jag önskar er alla en riktigt skön helg!
KRAAAM!!/Anneli

13 kommentarer:

Maritha sa...

Åhh va kul ni ska ha. Ha så mysigt :)

Kortet är heeelt ljuvligt fint. Romantiskt och fina färger. ♥

Kraaam

Lotta sa...

Åh vilket underbart vackert kort! kram Lotta

Ulla sa...

Så underbart vackert bröllopskort och fina färger.
Kram Ulla

Iffa ...... sa...

Underbart bröllopskort du skapat!!!!
Åh, vicken härlig helg ni kommer att få =) Ja, ni bor väl en bit bort så det är ju så kul då att kunna göra en sån här sak med lite vänner, lyxit att få slappa och bo på hotell........och sedan få shoppa loss = underbart!!! Blir nog inget för min del denna gång så shoppa för mig oxå,fniss!
Glöm inte att gå till Lagerhaus nu när ni e i Götet för där finns alltid lite kul saker tycker jag!!
Kram

Unni A sa...

Nyydelig bryllupskort!
Så gøy med jentehelg og messe! Ha en kreativ og morsom helg :)
klem Unni

Mona sa...

Vilket underbart bröllopskort du har skapat snyggt med det ljusrosa och jag gillade de rundade kanterna på kortet. Och visst är hjärtanen söta.
Hoppas att ni får en riktigt härlig helg
Kram Mona

onkis sa...

Ett jättefint & romantiskt bröllopskort du har gjort.
Hoppas att ni får en toppen bra helg i Göteborg.
Kram!

Karin sa...

Så fint och romantiskt, motivet var vackert.
Hoppas du har en trevlig helg med mkt pysselshopping!
Kram Karin

Majsan sa...

OJOJ såå vackert bröllopskort!!

KRAM MAJSAN

Anonym sa...

I used to be able to find good advice from your blog articles.


my web-site - orquesta atraccion

Linnea sa...

Så vackert bröllopskort!! Fina färger, dekorationer och detaljer!!

Kram

vivis-pyssel sa...

Ett underbart kort!!

Kraaam

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ett ljuvligt kort Annelie och en så vacker och romantisk stämpel.
Tänk jag var på mässan oxå i söndags ihop med massor av människor, kanske sågs vi ;-))
Kramar Ann-Charlotte