tisdag 15 januari 2013

Alla hjärtans dags kort -Dt-alster för PY Hobby

Nu är det snart Alla hjärtans dag och jag har knåpat ihop ett litet kort! Här använt mönster pappret Jadore , vintagebild, rosett kedja, ring,  rosormetallhörn, charms, metallblomma, halvpärla, diesWashietejp Klicka på orden så kommer du till allt material som kommer från PY Hobby





Förträffliga Washietejpen

Jag har dekorerat värme ljusen med svart och vitt washietejp och i en enklare glas lykta kommer det verkligen till sin rätt. Ett enkelt sätt att skapa ett färg tema på bordet utan det tar överhand. Man kan använda washietejp till mycket, tror bara det är fantasin som säger stopp. Vad har ni använt den till !!?
Här med rött och vitt!
Dom här härliga askarna låg i mitt DT-paket från PY hobby
Nu ska jag fundera på vad jag ska göra med dem,
 återkommer med bilder:-)

Ha det bra så hörs vi snart !
KRAAAM!// Anneli

13 kommentarer:

Maritha sa...

Så himla snyggt kort....tjusiga färger. :) Ska bli spännande att se vad du gör med kartongerna sen !
Tack tack snälla goa du för posten jag fick idag, så mycket spännande där i...;) ♥
Massor av kramar min vän

Katarina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Katarina sa...

Underbart kort. Jag gillade idén med Washitejp runt värmeljusen, det ska jag använda mig av ngn gång. Kram Katarina

Yvonne sa...

Underbart kort. Jag gillar verkligen svart och rött så nu blir jag sugen på att göra nåt, hihi.
Har ni mycket snö?
Här vräker snön ned och plogbilarna hänger inte med.
Det räcker nu tycker jag.
vi hörs......
1000 kramar/Y

Unknown sa...

Ett jätte fint kort,
gillar färgerna
Kram Elin
elinspysselochkort.blogspot.se/

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort, snyggt med rött och svart.
Kul med tejpen på ljusen :)
Kram

vivis-pyssel sa...

Jätte fint kort. Såååå härliga färger.

Kraaaaam

Ulla sa...

Så underbart Alla hjärtanskort snyggt med det svarta bakom.
Kram Ulla

Chris_P sa...

Jättefint kort!!!

Susy sa...

Så härligt snyggt alla hjärtans dags kort, så mysigt efter alla julkorten!

Ska bli spännande och se vad du gör för snyggt med askarna!!!

KRAM SUSY

onkis sa...

Ett vackert hjärtans kort,..
Ska bli kul och se vad du gör med kartongerna.
Kram och tack för det som kom i min postlåda igår :)
Kram!

Lena sa...

Fint kort med underbara färger och detaljer!!
ljusen blir jättefina ju..

Kram Lena

Linnea sa...

Helt ljuvligt fint kort! Personen som får detta kortet kommer bli väldigt glad! :) Vilken bra idé att ha Washitejp runt värmeljusen, det måste jag testa :)

Trevlig helg!

Kram Linnéa