lördag 13 oktober 2012

Dt-alster för PY Hobby - Julkort

Nu har jag gjort ett julkort med
b
edårande Tilda en av mina nya favoriter
Julcharms ,blommor, metalblomma, pärlor, kedja
Memory Box Dies - Honeyblossom Spring
och bårdpunch – Martha Stewart Vintage Doily  
Bara klicka på orden för att komma
till produkterna hos PY Hobby. ;)


Den söta Tilda
har jag färglagt med Promakers
Här hittar du dom söta blomman
En massa super läckra jul charms
har kommit hem hos PY Hobby
Du hittar dom
här
Det blir så snyggt ihop med en
metalblomma och en halvpärla

Önskar alla en skön helg!
  Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

7 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Jätte härligt fint kort med många detaljer ......som du vet gillar jag rött rött röttt, så jul för mig är en höjdare, även om jag har massa rött året om .......

Kram
//anneli

vivis-pyssel sa...

Åhhhh så fint.

Kram

Ulla sa...

Såååå fint julkort underbar stans riktigt juligt.
Kram Ulla

Linnea sa...

Så underbart fint julkort :) Du har färglagt stämpeln så himla fint och den stora röda blomman är så snygg och skapar en vacker helhet :) Kram Linnéa

Lena sa...

Åhh vad fint!! Motivet var jättesött!!

Ha en härlig lördagskväll!!

Kram Lena

Maritha sa...

Åhhhh så himla gulligt!!! =)

Kramen

Chris_P sa...

Superfint kort!!!