fredag 4 maj 2012

Semester!!

 
Nu börjar min efterlängtade semester :-)
Jag är nu ledig till den 15 juli
kan inte bli bättre än så här.
Knåppade ihop ett kort första lediga dagen
Är inte denna stämplen är söt - en liten diggis
Som vanligt färglagd med Promakers
Letrasetpapper 270g/m.
Stansen som jag använt runt kanterna kommer från
Martha Stewart "around the page Cherish".
Jag tycker att den är så j****a snygg!
Jag också använts en dies från Magnolia 
SweetLovely Lace - DooHickey Sweet Crazy Love
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥


♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
Äntligen har trädgårdssäsongen börjat på allvar.
Det är nästan så man kan se timme för timme hur allt
slår ut nu, björkarna skiftar i ljust ljust grönt
och gräsmattan växer sig frodig.
Så här års spenderar man så mycket tid man bara kan utomhus,
jag bara älskar när gränsen mellan inne och ute suddas ut


Har man trädgård är det ett idel plockandes, rensande och knipsande
Alltid något att göra för att hålla någorlunda jämna steg med ogräset
och en snabbväxande gräsmatta.
  ♥♥♥
Det var allt för den här gången.Önskar alla en skön fredag!!
KRRAAAAM!//Anneli

16 kommentarer:

Annacarin sa...

Hej Anneli!
Blir lite avis när jag läser att din semester börjat... SÅ skönt!!
Min ligger långt fram i tiden...

Kortet du gjort är helt ljuvligt och vilket underbart motiv!!
Det gillar jag massor! Måste in och kolla läget där.
Väldigt effektfull med glitter på ''blomman'' det gör sig väldigt bra!

Här i skara är det samma sak med naturen! Man ser verkligen från en dag till en annan vad som händer och allt har fullkomligt exploderat, så härligt!

Ha det gott, Annacarin

onkis sa...

Va skönt med semester,
hoppas att den blir bra med fint väder.

Vilket vackert kort,
och stämpeln va verkligen söt.

Må gott!

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort .......

Vi syns på Tisdag

kram
//anneli

Maritha sa...

Helt underbart kort och snart får du visa hur du gör dom....jag får DÅ inte till mina sådär!! =)

Kramen

Susy sa...

Vilket härligt kort och vilken superfin stämpel!

Ha det toppen!

KRAM SUSY

Marita Johansson sa...

Åhhh ett sånt fint kort
Hoppas att du får en riktigt härlig semester
Trevlig helg

Nettan sa...

Semester!!!! Njut och pyssla om igen, ha det så skönt!

Anonym sa...

Snyggt kort, det var väl som en dröm att göra korten just idag inför en sån stor dag som det har varit för er båda idag!!!!
Grattis till Peter och dig!!!
Hoppas ni har haft en underbar dag!!! Nu när ni har blivit fru!!!!
Kram Gunnie

Lena sa...

Vet inte men om jag tolkar Gunnies kommentar rätt så har ni gift er???
JÄTTEgrattis till er båda!!!(isåfall)
Kan ju förklara dina snygga naglar jag såg igår:-)

KRAM från Lena

Tinas pysselblogg sa...

så himla fint kort!!

Mvh Tina

Majsan sa...

Åhh så härligt med semester :)

HELT UNDERBART LJUVLIGT KORT, såå fint dekorerat och motivet är ju såå underbar :)

TREVLIG HELG!!

KRAM MAJSAN

vivis-pyssel sa...

Vilket underbart kort!! Du gör så underbara kort och det är alltid lika roligt att titta in här.
Hoppas du får en underbar semester.

Kram

Evas Pyssel sa...

STORT GRATTIS frun till denna glada nyhet !!! Njut av detta och en härlig semester.
Kram Eva

Lotta sa...

Hej Anneli! Åh så underbart sött kort! kram Sandra

Carina sa...

Hej!
Ohhh,så många härligt fina kort du gjort och gör.Vet inte under vilket inlägg jag skall skriva.Alla är ju superfina!

Ha,det gott!
Ser att du är lika förälskad i Mo,s bilder som jag!

Katarina sa...

Härligt med semester, hoppas du får det skönt och att vädret blir bättre än vad det är nu. Underbart kort. Kram Katarina