lördag 18 februari 2012

Dt-alster för PY Hobby och köksrenovering – del 4

Idag visar jag på ett kort med en av mina absoluta favoritfärg ROSA. Sy maskinen har åkt fram och jag har sytt runt kanterna på kortet Jag har använt mig av en vintagebild,
från ”Bilder från förr”-kollektionen. Mönsterpappret är från
Summer Breeze
- ett dubbelsidiga underbart papper. Chalkade kanter som framhäver pappret . Så det lilla extra som förhöjer kortet pärlor, blommor och charms
Här jag använt en säkerhetsnål för och fästa kedjan i...
Nästan allt material kommer från goa PY Hobby,  missa inte alla nyheter som strömmar in. Klicka HÄR  
Denna vecka vi har det stått still med kökrenoveringen! Har jobbat över i veckan :-( Men föra helgen fick vi köksön klar. Så äntligen kunde börja laga mat igen, så underbart!
 
Nu väntar vi på en bänkskiva till vintrin skåpet, hoppas den kommer i veckan  Vår tapet som jag är mycket nöjd med har vi köpt hos Flugger i Kalmar  Decor maison kitchen living - code KV27426. Bänkskivan  Granit, CS 5054P, HÄR hittar du den
Önska er en riktigt skön helg!
KRRAAAAM!//Anneli

28 kommentarer:

Majsan sa...

ÅÅH så vackert kort, vilket härligt motiv, superfiint!!
OJOJOJ vad snyggt köket blir :)

Kramiz Majsan

Marita Johansson sa...

Ett fantastiskt fint kort och köket blir ju kanonfint

Kramis

onkis sa...

Va snyggt ni får det i erat nya kök,roligt för er.

Och ditt kort är såå vackert.
Kram & ha en trevlig helg.

Carina sa...

Håller med övriga till max, allt supderfint:)
Kramisar och Trevlig Helg!!

Yvonne sa...

Fint kort!
Åhh vad köket blir fint. Ska bli roligt att komma på besök för att inspektera,hihi...
Ha en bra lördag och hälsa P.
1000000 KRAMAR/Y

Lisan sa...

Toppenfint kort och ert kök er ut att bli toppen, kramis Lisan

Maritha sa...

OJ OJ vilket himla fint kort vännen!! Rosa är ju bara såååå himla fint!!

Köket ser ut att bli toppensnyggt!! =)

Kramen

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

vilket ljuvligt påskkort du har skapat... och köket blir ju jättefint....
ha en skön helg
kram

Lisa-olsi sa...

Ett vackert kort,fina färger.
Ha en trevlig helg.
Kram Lisa

yvonne-56 sa...

Köket blir kanonfint. Var har du köpt den fina bänkskivan???

Lilla Pysselvrån sa...

Vilket fantastiskt kök ni får, vilka ytor, precis så skulle jag vilja ha! Vill ju måla om vårt ek-kök i vitt här hemma men sambon är väldigt tveksam, fattar inte, vaddå, måla om massiv ek när man kan få VITT?

Kortet är som vanligt jättefint, älskar den lille haren, men visst är han från "Sagan om våren" kollektionen?? ;-)

Ha en fin lördagkväll! Kram, Erica

Susy sa...

Underbart fint kort, och sydda kanter-underbart!
Köket blir kanon fint!

KRAMIS SUSY

Anneli sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lena sa...

Ditt kort är så himla fint. Jag bara njuter av att titta på det.

Du har ordkontrollen på i din blogg.

Ha en bra dag. Kram Lena

Petra/Paradise sa...

Ursött kort du gjort gumman!
Å vad fint ni börjar få det i köket!!
Så avis jag blir!! Jag vill också
renovera vårat tråkkök!

kraaam

Marita sa...

Nydelig kort♥. Kjempeflott med sydd kant på kort, og ideèn med sikkerhetsnål som du fester charmsen på var genial:) Trur jeg må låne den ideèn hos deg;)

Tusen takk for hyggelige ord hos meg♥. Setter stor pris på det:)

Klem Marita

Anneli Mellstrand sa...

Kanonfint kort .....

Kram
//anneli

Anneli Mellstrand sa...

Ordkontrollen är borta nu ......

Lilla Pyssel Inger sa...

Älskar ditt kort och du har en bra öga för underbar detaljer:) Super snyggt och du är så himla duktig:)

Det fanns annat ögongodis och att njuta av sedan sist jag hälsade på:)

WOW vad jag blir avis på ditt nya underbara fina kök det måste vara så kul:)

Vad trevligt att du gillade min Pion väska och tusen tack för dina rader så gulligt av dig :)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Lekre mønster ark og pynt:)
Kjøkkenet blir kjempe fint.
Ha en fin dag, klem:)

Cyllan sa...

Hiimla snyggt kort med många läckra detaljer (som vanligt)
Jag har också köpt på mig ringar och kedjor (på PY hobby såå klart för nån har ju skickat charms till mig ;-) som jag tänkte använda på mitt nästa projekt)

Va fin ni fått det i köket
Ha det gött! Kraam C

Eva sa...

Viklet vårigt härligt kort och visst blir det såååå snyggt när man syr runt om kanterna. Får nog plocka fram min symaskin igen. Fiffig idé att använda en liten säkerhetsnål att fästa charms i.
Ha det gott och njut av ditt nya kök!
Eva

Annika sa...

Jättefint kort, vad smart att använda en säkerhetsnål till kedjan. :)

Kram Annika

Marita Johansson sa...

Hejsan

Kul att du vill vara med på min bloggcandy
Lycka till
Kramis

Märtis sa...

Vilket underbart vackert kort!
Köket ser ut att bli super snyggt. Vi bygger oxå kök jusst nu. ser att du valt exakt samma köksfläkt hehe

/Märtis

Susanne sa...

Vilket superfint kort!!! Jätteskoj att se hur köket blir, längtar till den dagen när jag får se det live :)

TACK Anneli för hjälpen av min blogg, nu verkar det fungera... Har fått installera google crome då Internet Explorer bara krånglar. Sköönt att vara tillbaka igen....
Ha en superhärlig helg!!!

Kramizar Susanne

Lilla Pyssel Inger sa...

Måste bara titta in så jag inte missa något hos dig ha ha ha:)

Önskar dig en jättetrevlig lördag och helg:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Anneli!
Vilket underbart vackert kort...
och ditt kök blir fantastiskt fint.

Roligt att du vill vara med och fira hos mig, stort lycka till!

Trevlig helg! / Kram Ann-Charlotte