söndag 15 januari 2012

Rosa kort- Dt-alster för Pyssel och Plock

Här kommer ett DT-kort som jag gjort för Pyssel och Plock!
Fick  alldeles underbart fint DT-paket i veckan,
n
u har jag hunnit sätta fingrarna på det
fina paketet jag fick hem!

Börjar här med att visa ett kort jag har skapat med

underbara papper från Inkido ” Pink Flower”,
dom är SÅÅÅÅ ljuvliga
Mjuka fina färger och dubbel siddiga

Även allt övrigt material blommor, charms, satinband,
halvpärlor är från
Pyssel och Plock

Det ljuvliga mönsterpappret ,charmsen
och
 rosorna hittar ni i  webbchopen
hos Pyssel och Plock så kika gärna in där!

Önskar ER alla en skön söndag!

KRRAAAAM!//Anneli

18 kommentarer:

Lena sa...

Oj, oj,oj vad fint. Vilket himla snyggt papper. Du är en hejare på de rosa korten. Stämpel och dekosar är ljuvliga. Ha det gott. Kram Lena

Susy sa...

Underbart fint i härlig färg och vilka härliga dekorationer!!!!
MUMS!

KRAM SUSY

Lindha sa...

Vilket härligt kort!! Jättefint!

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort , jag är nog rosig jag med, tycker mycket om rosa kort.........

Ha en bra vecka ...

Kram
//anneli

Carina sa...

Som ALLTID, SNYGGT!!
Kramisar

Maritha sa...

SUPER fint kort,bara älskar ju rosa och dina kort är verkligen en rosa dröm! =)

Kramen

Pillan sa...

Så fint kort! Lilla Mimosa är så söt :-)

Unknown sa...

Riktigt fint,
Bara Älskar rosa.
Kram Elin

Majsan sa...

ÅÅH helt undrbart vackert kort, Mimosa är ju sååå söt!!

Kramiz Majsan

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

vilket sött kort... håller själv på med ett rosa tjejkort till ett barnbarn så nu fick jag lite tips o inspiration tack
Agneta

Lisa-olsi sa...

Vilket härligt rosa kort,
snyggt papper och söt stämpel.
Ha det gott!
Kram Lisa

Carina sa...

Vackert rosa kort. Kram

Karin sa...

Sååå fint kort! Riktigt snyggt med nyckeln! =)
kram kram!

Pysselfröken sa...

Supersött!

Marita Johansson sa...

WOW sååå fiiint
Kramis

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Anneli!
Åhhh så vackert rosa kort du gjort. Gillar allt:)) Nycklar är så fint på kort.

Idag kom det ett stort paket ifån PY Hobby:) Jag kommer att visa på min blogg endera dagen vad jag inhandlade.

Må så gott, och var rädda om varann.

Kramizar Marie

Galenskap och lite allvar sa...

Såååå himla fint du har gjort!!
Mimosa är verkligen ursöt där hon står med sin nalle. Detta kortet gillar jag skarpt. Nyckeln som extra detalj var läckert.

Ha dé gott
Kramelikram Veronica

Eva sa...

Åh, vad fint kort du har gjort. Tycker den stämpeln är bara så ljuvligt söt.
Trevlig helg
hälsar Eva