måndag 12 december 2011

Julkort, dt-alster för PY Hobby...

Här kommer ett till julkort som jag gjorde på scrappträffen
Börja få lite panik har inte hunnit göra alla julkort
På fredag (den 16 december) är det sista dagen att lägga
julkorten på lådan.
Har ni hunnit med göra era julkort ?
Vintagebilder hittar du HÄR!
Hoppa in till PY Hobby å kolla in alla godsaker!
Kolla absolut in charmsen ,
det finns hur många fina som helst ...

Missa inte det stora julrean hos PY HOBBY
Kolla in detta super söta Alfabetet som du hittar på rean!
Dom pyttesmå trämonterade bokstäver är så
 användbara att stämpla med på korten och i bandaroller m.m
Alfabetet som trämonterade och höjden
på bokstäverna: 0,5-0,6cm. Priset är bara 22:-

Ha det gott och ha en mysig måndagskväll!
KRRAAAAM!//Anneli

11 kommentarer:

Maritha sa...

Oj oj....vilka fina kort du får till heeeela tiden!! Härligt! =)

Kram kram

Susy sa...

Underbart fint!
Du är så kreativ!
Om jag hunnit med alla julkort?
Nix,kan vi inte stoppa tiden en stund?!

KRAM SUSY

Anneli Mellstrand sa...

Ljuvligt kort ........
Du tar det väl lungt det blir jul iallafall även om du inte hinner göra allt du tänkt .....

kramar från mig
//anneli

Home sweet home sa...

Wow, nydelig og atter nydelig kort du har laget,liker også den fyrstikkesken som du har laget, kjmpe lekker er den.
Ha en trivelig uke.:)

onkis sa...

Det va ett jättefint julkort.
Jag hoppas och tror att jag har gjort det sista julkortet för i år :)
Ha en mysig lucia dag.
Kram!

Carina sa...

Fint kort. Ska berätta en hemlis..... jag kommer INTE att skicka många kort som jag gjort själv utan det blir köpta kort. Lite tråkigt men hinner inte göra några, haft så mycket beställningar...skomakarens barn...ler...
Ha en Trevlig Lucia
Kramis

Karin sa...

Hej Annelie!
Så vackert kort, och tändsticksasken i förra inlägget likaså! den skulle jag verkligen vilja ha ligga framme till jul.
Det finns så mycket man kan göra, själv försöker jag hinna med att göra julkort, 4 st hittils bara!
Gillar hur du arrangerat kortet tillsammans med fina silversaker.
Ha en bra dag!
Kram Karin

Anonym sa...

wow vilket fint julkort.
Ja här kommer jag på besök från varma underbara Phuket/Karon Thailand. Jag har just genomlidit en timma hård behandling hos min massör. ska göra 10 behandlingar och sen är jag som ny,hihi. Detta var 4:e.
Nu ska vi vila en stund innan vi ger oss ut på stan för att äta.
Hoppas ni har det bra och att det inte är allt för kallt.
Vi hörs igen snart.....
10000kramar och hälsa Peter
Yvonne
Anders hälsar

Cyllan sa...

Ett snyggt julkort med måånga härliga detaljer(som vanligt)

Japp jag är klar med mina julkort (ska bara skrivas och postas)
Det går ju faktist att lägga julkorten på lådan nästa vecka ocksåå (fast med vanligt porto)
Det är ju inte julafton förrän på en lördag såå skynda långsamt (ler)

Ha det gött! Kraam C

Lena sa...

wow, vilket vackert kort du har gjort. Fin bild och snyggt som du har trätt snöret. Här är julkorten klara nu och jag drar en lättnadens suck, hi,hi. Du hinner säkert blir klar. Kram Lena

Lisa-olsi sa...

Ett jättefint julkort.
Ha en bra dag.
Kram Lisa