fredag 4 mars 2011

Älskar fredagsmys!!!

Så var det äntligen dags för fredagsmys igen.
Jag tycker att det alltid är lika fantastiskt att öppna ögonen
på fredagsmorgonen och känna att idag är det fredag
Ikväll är det fredagsmys och man ledig i två dagar så underbart.

Hoppas solen tittar fram i helgen så man kan
var ute lite i trädgården det är avkoppling!

Nu blir det sushi kväll, vad äter ni ikväll?

Ett till Påskkort med Pysselgummans
nya underbara vårkollektion Sagan Om Våren.


♥♥♥♥

♥♥♥♥


♥♥♥♥

Nu är det fredagsmys i kväll för hela slanten.
Önskar alla en riktigt trevlig helg!!!


KRRAAAAM!//Anneli

12 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Ett jättesnyggt kort.
Så milda och fina färger.

Louise sa...

Du är helt makalös på att skapa fina alster med dessa papper.
Bara njuter för vara alster du lägger in med dom.
Trevlig helg.
Kram louise

onkis sa...

Du gör sååå fina kort,det ena finare än det andra...
Här har barnen beställt tacos till fredagsmyset :)

Maria sa...

Underbart kort! Du är en riktig konstnär och skapar ljuvliga kort! Hos oss blir det nog pizza ikväll - dotterns önskemål. Önskar dig en fin helg!

Susy sa...

Vilket underbart kort du har gjort!Ja idag är det fredag, så härligt!
Ligger i influensan, men det är alltid skönt med fredag! Sushi låter supergott, men här blir det en köttbit med klyftpotatis till!
Sen blir det Lets Dance!!!

Ha en riktigt härlig helg!!!
KRAM PÅ DIG!
SUSY

Yvonne sa...

Halloj min goa vän och tack för titten hos mig.
Ja visst är det härligt med fredag särskilt om man jobbar som du men för mig är det den dagen då det är Let's Dance eller Idol eller nåt sånt =)
Här blir det fläskfilé (svensk och utskuren framför ögonen på mig) och klyftpotatis med en god gräddsås. Kolla gärtna in sidan från där vi handlat nu några gånger SVARTRÖKARNA.

Vilket underbart kort ,så enkelt men med dessa papper blir det ju så himla fint. Håller med Louise att du är helt makalös,hihi (men det visste jag ju). Jag ska inte göra några påskkort i år. Tror jag ska sälja mina påskstämplar.
Ha en riktigt go och mysig kväll. Hälsa P.
10000000 KRAMAR//Y

Petra/Paradise sa...

Åh! Mumsigt med sushi!!!
Ät några extra bitar för mej *blink*
Jag ska på teater/fars ikväll!
Mamma ligger i feber så jag ska hänga på pappa :)
Så det blir inte mycket mat för mej ikväll.
Kanske en vitlöksbagette när jag kommer hem, vi får se :)
Lite godis brukar det annars kunna slinka ner ;)

Kortet du gjort är HUR FINT SOM HELST!!
GALET FINT!!!!
Ljuvligt påskigt och vårigt!! Känner vårsolen stråla på min näsa <3

Trevlig helg!!!!
KRAM Petra

Malin sa...

Vilket underbart påsk-kort! Jättefint! Här blir det pizza, själv tar jag en sallad. Det är vad som brukar serveras hos oss på fredagskvällen. Så är det när man har barn ;)
Trevlig helg!
Kram Malin

Erica sa...

Det ljuvligaste jag sett på länge!!! Håller med dig om papperen, har dem här hemma och har gjort några alster med dem.. nästan så att jag inte vill klippa i dem, så vackra de är!

Vi brukar äta tacos på fredagskvällen, perfekt efter en jobbardag och dessutom populärt hos barnen. Önskar dig en trevlig kväll och helg!!

Susanne sa...

Ohhh så vackert kort igen! Vi har ätit Tacogratäng... riktigt mumsigt! En hel del kalorier dock :) Ha en lugn och skön helg!
Kramizar

VILLAN PÅ LANDET sa...

DDenna fredagen hade vi varma smörgåsar mycket gott : )). Med riska att bli tjatig så säger jag det ändå : Fantastiska kort : )) Kram

dangel smith sa...

your so bless to have that talent. wish that i could make like that.



Seattle Real Estate | Real Estate | Seattle Home for sale