söndag 27 februari 2011

Post it block !

Har gjort lite kort och lite annat smått och gått sista tiden !
.... men har inte hunnit fota det.
Men idag har jag hunnit ta lite kort.
Först ut är ett Post-It block som jag har gjort!

Dom underbara papprena är från
Pion Design - Sagan Om Våren

En liten charms!


♥♥♥♥

Sen vill jag tack alla för att ni finns!
Är så glad att ni förgyller min dag med
att lämna söta spår inne hos mej!!

Så, TACK gulliga ni!!!!!
Sköt om Er och så hoppas jag
ni får en fin start på veckan.

KRRAAAAM!//Anneli

12 kommentarer:

Janie Printz sa...

This is so wonderful & what a great idea. You've added some terrific little cards on here & I love them all. especially those Hanglars ... beautiful coloring of them.
Hugs, Janie

onkis sa...

Om man har ett sådant fin block på sitt skrivbord,då skullde det lysa upp hela skrivbordet.
Det va jättefint!

Gunnies Pysselhörna sa...

Här kommer ett litet spår från mej,
va fint ditt post it block är med många söta saker på.
Ha en bra vecka!!!!
Kram Gunnieeeeeeeeeeeeee

Susy sa...

Vilket underbart post-it block du har gjort!
WOW, ursnyggt!
Ha en trevlig kväll!
Kram på dig!!!!!
Susy

Louise sa...

Jätte fint du har gjort det. Har varit här inne och tittat om något nytt. Men det var värt att vänta på ser jag.
Ha nu en bra vecka min vän så syns vi snart igen.

Kram Louise

Marcea sa...

this is beautiful! Thankyou for popping by my blog. Do you know my best friend from school was called Anneli - you are only the second person with this name I have met!!
xxx

Mo sa...

This is beautiful dear Anneli!
Big Hugs,
Mo

annkan sa...

Jaa, tack- jag mår bättre nu.
Tack för dina snälla ord. Det värmer i hela mig. :-)

Tjohoo, vilket fint block du gjort! Det var väldigt vackert- och måste vara kul att ha framme jämt.

Kram på dig och trevlig vecka.

Annelie sa...

Ett väldigt fint post-it-block du har gjort!! *Gillar det massor*
*Suck*...nu tändes min längtan återigen efter en BIA...hade lyckats förtränga det lite... ;)
Ha det gott!
Annelie

Susanne sa...

Så super fint post It Block.... pappren är ju underbara likaså charmset.
Det svarta pappet har jag köpt hos Gunilla, Scrappa Me Mej. Jag tror hon har kvar av dem....
Ha det så jätte bra!
Kramizar

Yvonne sa...

Superfint post-it.
Det jag fick av dig en gång ligger på bordet framför mig och jag har nyss fyllt på med lappar som jag använder till mina distressrutor. Så himla fin.
Kortet nedan är också superfint.
Jag har inte gjort så mycket nu för jag har MASSOR så jag drunknar snart bland mina kort,hihi.
See you ....Bye
1000000KRAMAR//Y

Petra/Paradise sa...

AAAH!!! Jag trodde boken var köpt först..tänkte, att du skulle visa något spännande med Post-it:en som du skrev i rubriken..men tjiii så fel jag hade!! *haha*
Du har ju för tusan gjort hela själva omslaget också!!!
Dra mej baklänges så fin den är!!!
WOW WOW WOOOOOW!!!!!

Härlig idé gumman!

KRAM Petra