söndag 26 september 2010

Födelsedasgkort!

Jag har liftat ett urläckert kort av Hannah
som är gjort på en vit papperspåse ,
Titta in till Hannah se hennes underbara kort HÄR!.
.
Resultatet blev detta kort, som jag har gjort utan papperspåse.
Kortet är gjort med en massa lager av olika mönsterpapper......

Et kort inne i kortet till att skriva en liten hälsning !

Stämpeln Tilda kommer från Magnolia
är färglagd med Promakers och MCP

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Jag ska ge bort det till en go vän som fyller 60 år
Kortet blev så tungt, så jag glad jag inte ska skicka det
och betala porto för det!

♥♥♥♥

Här ligger Stickan spanar in oss
medan vi stenlägger en gång runt gargethörnet ….

♥♥♥♥

Tack för titten!
Önskar er alla underbar och mysig söndag !KRRAAAAM!//Anneli

1 kommentar:

Sissi sa...

Åh, jag bara ÄLSKAR dig blogg! SÅ mycket fint =)