tisdag 27 juli 2010

KORTTÄVLING.......BARA ETT PAR DAGAR KVAR!

Du har väl inte missat Pysselpassion korttävling?!?!
Kolla in här
♥♥♥
Har hunnit scrappa lite i helgen .
Här har det regnat hela helgen det kom 80 mm,
perfekt scrapväder!
♥♥♥
Pysselpassion har en korttävling där är temat sommar.
De krav som är på kortet att det skall finnas med spets,
pärlor och någon stämpel som får en att tänka på sommar
Här är mitt bidrag till tävlingen!
Till detta kort har jag använt Maja Designs ljuvliga sommar-papper
Stämpeln är söta Tilda från Magnolia även stämpeln
med bryggaren kommer från Magnolia
Textstämplen "sommarhälsningar" kommer från Stämpelboden

Jag har färglagt med Promakers och mcp-teknik
Jag har lagt 3D-lack på rosetten i håret.
Kanterna är tonade med blå torrchalks.
Sist har jag lagt lite glitterlim i vattnet!

Blommorna är ut stansade med punchen Retro Flower

♥♥♥

Jag vill varmt rekommendera butiken
Pysselpassion i Borgholm på Öland.
Besök gärna den mysiga butiken i Borgholm
om du har vägarna förbi eller deras hemsida med web-shop.

Tog lite bilder på Smilla igår....
Hon älskar att ligga på bänken i trädgården och mysa :)
Är hon riktigt gullig...

♥♥♥

.
Tack för titten!

Soliga varma kramar!
Anneli

3 kommentarer:

Karin sa...

Vilket vackert kort, så himla fint å somrigt med blått!
å sicken goding katt, ser ut å må så bra,jättegosig!
Hoppas allt är bra i sommarvärmen,
kramkram !

Karin sa...

Vilket fint och somrigt kort! Här är det inte mycket till pysselväder....bara varmt, soligt och inget regn! Så härlig katten är! Min Curry är försvunnen och nu har jag beställt två nya kattungar!

Petra/Paradise sa...

Vad roligt att kortet letat sej fram! Och att du blev glad över det!! :D
Jag är lika glad över tavlan jag vann! Den är superfin och står ovanför våran säng!! :D

Kortet till utmaningen är superfint!!
WOW! DU har fått till det skitsnyggt!
Fint med de utstansade blommorna och vilken härlig textstämpel! :D
Hoppas du vinner! Jag håller mina tummar!
Scrapbutiken ska absolut besökas nästa gång jag är på Öland (det villsäga, i höst!!) :D

KRAMIS PÅ DEJ STUMPAN!!

Å du, Smilla var ju för söt!
WOW! Riktigt ståtlig kisse :)

//Petra