tisdag 20 oktober 2009

Första bidraget till Panduro Creative Challenge !

Mitt första bidrag till Panduros tävling

Mitt bidrag är ett receptbok
med lite julgotter som jag har gjort med min BIA

Till receptboken har jag använt mig av
mönsterpapperna Scrap kit "bloom" , Flatbackstenar
och Rub-ons alfabet dov plus lite av eget material

En detaljbild på framsidan

Här Panduros lilla söta tomtestämpel kommit med...

Jag bara älskar vintage-stilen
så hela albumet har fått gå i den stilen
Lite spets, rosor och hjärtan.


Lite wellpapper bakom receptet
Wellpappret har jag chalkat jag runt kanterna .
Lite blommor och hjärtan

Sista bladet i albumet,
hjärtan urklippta från mönsterpapper
som kommer från Panduro.
Mycket spets och blommor fick hamna på sista bladet



Receptboken blir en perfekt gå-bort-julklapp!


*
*
*

Nästa bidrag kommer jag göra något på canvasduk


Klicka på lådan så kan ni läsa mer om tävlingen
se vilka som är med.


Ni missar väl inte. ...att firar vi på ScrappTorget
med vårt öppnande av bloggen med
en STOOOR BLOG CANDY
pågår till 30 november
och visst vill du väl ta chansen att vinna den ?!
Det finns massa annat kul också....
så rusa ditt.....


Tack för alla gulliga kommentarer
att ni tar er tid att hoppa in er.
Kram på er och ha det bäst

5 kommentarer:

Erica sa...

Underbar receptbok!! tänk att jag har en bia sedan 1,5 år tillbaka - inte öppnat kartongen ännu.. ehumm..

Kram, Erica

Yvonne sa...

Jädrar i min lilla låda av läckert!
Vinner inte du den där tävlingen ska jag äta upp min......hmm......
MUFFINS!!!
Tack gulle dig för titt och kommentar hos mig.
Vi får höras då du får tid dock innan nästa fredag =))

10000KRAMAR//Y

Stina Glaas sa...

Vilken fin liten receptbok! Jag är bara hobbyscrappare, så det är så kul att se andras fina grejer! :-)

Myownhome sa...

Gud vad fint du gjort! Receptboken ser ju superhärlig och fin ut! Haha, nåt bokförlag borde köpa den av dej. :) Ska bli spännande att se ditt nästa bidrag!

BellaMio sa...

Åh, så spännande det ska bli att följa dig på den här tävlingen!

Jag vet flera stycken som är med, så det blir riktigt roligt och inspirerande :)

Kram Kram