tisdag 1 september 2009

Skisstävling !

Denna Layouten är skapad till
MiMa´s Scrapbooking
skisstävling som pågår tom 6/9
Detta är min tolkning av skissen
Det är min lilla Smilla som är modell.


Visst är det en jätteläcker skiss..


Jag har lagt på crackle paint och
virat runt en röd ståltråd på bokstäverna





Fyllt i hjärtana med 3D-lack

Den lilla söta råttan kommer
från Stämpelboden

Igår fredags kom det ett brev med posten, en RAK
TUSEN TACK Yvonne du gjorde min dag.

Kolla in detta super snygga kort som Yvonne gjort.
Kolla in dekoration på kortet.
Titta in till Yvonne se hennes underbara alster


I hjärtat låg denna super söta kattstämpeln
som jag har önskat mig så länge.
Tusen tack min goa vän, blev så GLAD!

***
**
*
TACK för titten och varmt välkommen åter.
Kram på er och ha det bäst !


12 kommentarer:

pysselninjangittan sa...

gillade starkt dina uppiffade bokstäver :)
du...jag måste hitta 6 nya som ska få en KAOS.
Tänkte du kunde få bli en av dem :)
behöver din adress dock.
gittan(snabela)hoyagittan.se
kram

Cyllan sa...

Wow vilken LO!
Ååå vilka läckra detaljer du skapat på den - de 3D-lackade hjärtana var bara sååå fina.
Ha det gott
Kraaam C

Petra/Paradise sa...

VAd nyfiken jag är på dina tavlor till Skördefesten!
Jag ska faktiskt till Öland iallafall, trots att träffen blev inställd =)
Kanske ses vi där?

Din lo är superduperfin!
WOW! Vilka detaljer!! Snyggt med de crackilerade bokstäverna och hjärtarna!!

STORA KRAMAR Petra

Yvonne sa...

Åhh så fint! Du vinner med den =))
Jag vann inte nåt den här gången heller hos Stämpelboden. Vinner aldrig nåt =((
Får gå kurs hos dig,hihi.
Kul att du blev glad för lilla RAK:en.
Nyfiken på vad du har i görningen.... =))
100000 KRAMAR//Y

Karin sa...

Vilken härlig layout! Snyggt med bostäverna å ståltråden !
Å vilken söt kisse!!
kram kram!

Petra sa...

Underbar layout. Gillar den skarpt. Fina färger och jag tycker om när man kan se vilken skiss man utgått ifrån. Toppen!
Tack för påhälsningen hos mej.
Ha en bra dag.
Kram Petra

Lena sa...

Tack så mycket. Vilket fint kort du gjort med blomman och hjärtanen. Ja, alla kort du gjort är fina. Fast just den fastnade jag för just nu. :) Det är så härligt att se hur andra gör kort och annat. Alla har så olika stil och det är härligt tycker jag.

Louise sa...

Så snygg jägare så.
Alltid lika snygg och välarbetat.

Ha det bäst.
Kram Louise

Eva J sa...

Såååå snyggt!!! Gillar dina bokstäver och hjärtana som var 3D lackade skarpt, så fina detaljer. Kissen är ju underbart söt. Nu närmar sig den 19 sep med stormsteg och då ses vi. Kul kul.
Ha nu en riktigt skön torsdag
Kramar Eva

Kamilla sa...

Men woow så snyggt!!!
Och alla detaljer...sånt älskar jag!!
Kram kram

Yoli Design sa...

he hej goooding!!

wow vilken LO med helt underbara detaljer... Mums fillibabba!

Så snyggt med både cracklepainten och de små lack-hjärtanen... Ja, du är grym...

Nu längtar jag till jag får se dina tavlor också!! :P

Kraaaaaam

Cyllan sa...

Tjiiingeling!
Du har något att hämta i min blogg
Kraaam C