söndag 1 februari 2009

Längtan efter våren !!!



Korten som kom till av längtan efter ljus
i denna trista mörka årstid.
Jag fastnade för det här underbara
ljusa mönsterpapper som jag har köpt hos Weralena.
Man får vårkänslor när man tittar på det.
Bägge korten har skapats med samma härliga mönsterpapper.

På det ena kortet har jag använt en stämpel
som jag har köpt in från USA, visst är den
söt den lilla tomten som sitter på svampen.
Jag ser inte den som julstämpel utan den kan få hänga
med även på ett vår eller sommarkort.. som en hustomte..
Textstämpeln kommer från Hobby och Hantverk


Det andra kortet är stämpeln från Prickform
det är en av mina första stämplar
Jag köpte den när jag besökte
Nordiska stämpel och scrappmässan våren 2007.
Textstämpeln kommer från Hobby och Hantverk.
*****
Missa inte Prickiform söker


Ta chansen och sök!!
Lägger du in ovanstående bild i din blogg
samt länkar till deras hemsida och blogg, så är du
med om att tävla om 3 paket med 5 nya stämplar.
Titta in Prickform läs mer.

****

Tack för titten och välkommen åter!
Kram Anneli

7 kommentarer:

Louise sa...

Å vad fina kort du gjort.
Dom såg verkligen ljusa och vårlika ut. Behövs nu när det är så mörkt ute.
Kram på dig.
Louise
http://louiseudden.blogspot.com/

Cyllan sa...

Blir alltid lika glad när jag tittar in till dig för du har så många olika stilar på dina alster.
Söt och unik tomte-stämpel du hittat.(tack tillbaka för alla goa uppmuntrande kommentarer i min blogg)
Kram C

Kamilla sa...

ååååå längtar ännumer efter vårne nu :D
Vad fina kort du gjort!!

Anonym sa...

Vad fina!! Jag längtar också till våren men först vill jag ha snö gärna en meter=)...
Jag har också gjort ett vårkort idag! Kram Caroline

Caroline sa...

Glömde säga att jag har en ny blogg. Klicka på mitt namn. Ska försöka uppdatera den oftare men lovar inget...

Mya sa...

tack för besöket i min blogg :)
Du gör superfina kort! kram mya

Ewonne sa...

Ännu fler underbara kort!! ♥

Den där tomtestämpeln har jag börjat se lite här och var på senare tid den är jättesöt! Skulle du kunna maila mig på ewonneek at tele2 punkt se , skulle vilja fråga dig en sak!