söndag 16 november 2008

En hemlis !

Jag har en liten hemlis jag gått å burit på ett tag nu!
För ett tag sedan fick jag förfrågan om jag ville vara Gäst DT i varje lördag i December och första veckan i Januari hos Stämpelboden

Å givetvis tackade jag JA till detta oemotståndliga erbjudande!!
Tack Dt-gänget för förtroendet!!

Är otroligt glad det ska bli superroligt, vilken spännande och rolig utmaning!
Tänk att få vara med i det superduktiga teamet som de har.
Jag har gått på moln i flera dagar…

STOR KRAM till er alla!!!!!!






Titta in hos Stämpelboden det är en massa roligt på gång , sedan har man släppt dom nya stämplarna helt sagolika.
Dom måste ni bara in titta på ..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Säger grattis även här! Vilket roligt uppdrag, du kommer klara det galant!

Anonym sa...

You've made some decent points there. I checked on the web to find out more about the
issue and found most individuals will go along with your views
on this site.

Feel free to surf to my blog: product recommandetion engine

Anonym sa...

Excellent blog you have here.. It's difficult
to find good quality writing like yours nowadays.
I really appreciate individuals like you!

Take care!!

my website ... garage floor coating